måndag 12 mars 2012

Fullt upp är bara förnamnet!

Har så himla mycket med studierna just nu, känner lite småpanik. Jag kan inte riktigt engagera mig så mycket som jag vill i en av kurserna då de andra tar tid oxå.
Jag känner att företagsekonomin är den som ligger mig mest varmt om hjärtat och det är den jag vill satsa på.
Det är den som förhoppningsvis kan hjälpa mig klättra uppåt i framtiden och skaffa mig en ny karriär... eller åtminstone ett nytt jobb ;)

Idag fick jag iväg Agnes till dagis iaf, känns skönt att kunna ägna några timmar åt mina studier och hoppas det håller i sig hela veckan ut, så jag får lite gjort!
Har fastnat på några uppgifter som jag har svårt för och förstår inte fullt ut. Så det blir till att repetera en del sen..

Nu ska jag plocka ihop mina böcker åka och hämta gänget och sen hem och förbereda och laga mat. Tanken är väl att vi ska hinna hämta pappan ihuset oxå som behöver ha bilen...
Lite senare ikväll ska vi iväg och fira ungarnas kusin som fyller 3 år! Och hennes mamma som fyllde förra veckan.

Jag tycker det är lite småjobbigt att det är så många i våra familjer som fyller på samma period av året...
Jag måste nästan räkna.... Fick ihop till 11 st (om jag inte glömt någon) som fyller mellan januari och april, det är lite påfrestande med alla dessa kalas och presenter... speciellt om man har en ansträngd ekonomi...

Men man får göra det bästa utav saken...
Även små medel kan va uppskattat...

Visst är det roligt med kalas o sånt, men jag känner att det kan vara lite överskattat idag...
Självklart ska man uppvakta dom små... det säger jag inget om....

Känner att jag kan ställa in min födelsedag restan av livet :) Det går ju bara utför ändå....Hahaha!

Ne nu ska jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!