måndag 19 mars 2012

Semesterplanering...

Vi sitter fortfarande och funderar på vad vi ska göra i sommar.. Vi kom ju på att jag får ju tillbaka på skatten så vi kommer kunna oss någon tripp iaf. Men frågan är vart!?

Drömmen skulle ju va Ölands djurpark, men det är ju så himlans långt bort.. Och Agnes gillar inte att åka bil...
Inte stora tjejerna heller för den delen... inte så långt iaf..

Stockholm, Furuvik, Tomteland, Leksand... ja vi funderar väl på ställen som ligger nära...
Något som jag kan rekommendera andra som har mindre barn är ju Astrid Lindgrens värld. Vi har vart där 2ggr, när tjejerna var mindre. Urmysigt att gå runt där och kika på små teaterföreställningar, och kika in i så hus och sånt.. Men nu e brudarna för stora, och Agnes för liten... så ne.. det blir det inte igen.

Äh vi får se... men man lär ju boka boende ganska snart, mycket är redan fullbokat.
Jag har ju alltid vart sugen på att hyra husvagn eller husbil... Det skulle oxå va grymt mysigt att bara tuffa runt dit man vill, stanna, campa, bada och bara vara...

Snart dag att ta tag i dessa planer... men först blir det lite kalasplanering...

Och klockan tickar på... och jag e fortfarande vaken... och nu börjar jag bli hungirg oxå.. Suck... Men kanske en knäckemacka skulle sitta  fint..

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!