fredag 23 mars 2012

LOPPIS!

Nu har jag bokat en lokal, och det är dags för en vår loppis!
Datumet är satt till 14 april, men tider och priser är ännu inte bestämt än, så håll utkik på min blogg!
Jag brukar ta en kostnad för bord/plats och då inkluderar det priset även annonskostnaden.
Brukar alltid sätta ut en annons i någon tidning för att nå ut till fler.
Sen brukar alla säljare få i uppdrag att sätta upp lappar, man tycker ju att det ligger i allas intresse att det kommer många besökare. jag kan inte ensam trolla så att det kommer massa folk...

Jag kan redan nu ta emot intresseanmälan, då jag ännu inte vet hur många som får plats, så är det först till kvarn som gäller... Ska ev till lokalen idag och spana in hur många som får plats, samt hur många bord som finnsa att tillgå.

Men det kommer även nu vara så att det finns ev en möjlighet att ta med sitt eget bord och stå utomhus, begränsat antal platser där med... Då vi inte får sprida ut oss hur som helst. Alla plaster kommer att vara utmätta och markerade, så man får inte välja fritt vart man vill stå.

Nu funderar ni vart loppisen ska äga rum! Det kommer bli vid Gammelgården och jag tror det kan bli riktigt bra om det är fint väder!

Så nu upp till bevis!
Kasta in en kommentar om du är intresserad av att vara med!
Ange gärna mail så jag kan nå dig.

Känner du mig sen tidigare så har du säkert någon form av annan kontaktuppgift till mig. Så det är bara ringa eller maila på, Även facebook funkar!

Så håll tillgodo, mer info kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!