lördag 3 mars 2012

Aningen fundersam... beslutsångest de luxe

Hur ska jag göra i sommar????
Har inte så lång tid kvar på mig att fundera.
Jobba... men var? Mitt ord. jobb eller söka annat sommarvik och hoppas på det?
Eller ska jag söka en kurs jag tycker verkar intressant på universitetet? Eller lär väl rättare sagt söka två kurser så jag får fullt studielån över sommarn oxå...

Kan ju oxå välja att söka en kurs, få studielån för halvtid och jobba lite samtidigt...
I bakhuvudet har jag även dessa 5 veckor då förskolorna slås ihop över sommarn... Och jag ser då helst att tösen får vara ledig under dessa veckor...
Pluggar jag samtidigt så får jag göra det på kvällstid i så fall...

Går jag tillbaka till mitt jobb över sommarn har jag ca 3v semester att ta ut, kan blanda in lite föräldradagar oxå..

Hur skulle ni gjort... har samtidigt stor ångest över att gå tillbaka till mitt jobb... Jobbar hellre med något annat, men då kan jag inte va ledigt något över sommarn förmodligen...
Suck stön pust, allt känns bara drygt just nu!

Plugga vore ju det bästa, för att samtidigt kunna vara hemma och njuta utav sommaren....
Vi ska försöka prata ihop oss, jag o sambon, så alla barnen får så mycket ledigt som möjligt oxå...

När får plocka fram kalendern och försöka planera lite...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!