tisdag 6 mars 2012

Så irriterande! Och Peace & Love 2012

När man tappar motivationen till studierna för dagen.... Det går helt enkelt inte att plugga då...
Man läser, men det går inte in... Man har massor av uppgifter framför sig, men det är svårt att ta tag i dom...
Nu ligger jag bra till i det övriga två kurserna, så jag kan ta en extradag till imorn för företagsekonomi kursen.

Jag ska läsa lite och bara gå igenom nästa kapitel, så får jag köra uppgifter imorn. Jag har absolut lättast att plugga på förmiddagen. På eftermiddagen sitter jag bara o kollar på klockan, känner mig något stressad över att snart ska hämta tösabiten. Därav e det svårare att koncentrera sig...
Samma lika varje dag, speciellt efter man tagit paus för lite lunchintag.

Jaja, nya friska tag imorn.

Det dröjer ju inte länge förrän det är dags för Peace & Love festivalen igen! Snart är det sommar!

Snodde bilden från internet såklart...

Jo iaf, det lutar mer o mer åt att jag kommer söka sommarkurser till sommarn, hoppas jag kommer in... men måste fixa lite papper o grejs först som ska skickas in.
Men iaf, om jag ska plugga så har jag ju inga speciella tider att passa, så jag har funderat på om jag ska ta och anmäla mig som funktionär på festivalen.
30tim ska man arbeta någon gång, före, under eller efter festivalen. Och då får man även ett pass...
Så det lockar ju lite, 30tim är ju inte så mycket egentligen.

Vi får se har inte bestämt ännu. jag gick ju inte förra året, då gick Johan, jag var i Uppsala på bröllop.
Skulle va skoj att gå i år, många bra artister som kommer.
Nu senast har dom släppt...

lånad bild

RIHANNA !!!

Hon gör grymt bra musik! Aldrig sett henne live, men lyssnar gärna hemma, bilen, eller ja varsom helst!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!