fredag 30 mars 2012

Vårdcentralen...

Ringd nyss och frågade ang Agnes ögoninflammation... som hon haft sen i lördags...
Dom ville inte skriva ut ngt förrän dom sett henne, så vi ska dit nu på em.. Och typiskt nog som det alltid brukar vara när man ska till VC att symptomen inte visar sig... Henne ögon har ju gojjat sig hela veckan, imorse fick hon inte upp ögonen, har tvättat rent flera gånger om dagen, men det verkar inte ge sig..

Får se vad som säger på vc..

Annars idag var vi ut en snabbis på fm... Fröken körde dockan i sin vagn och sen blev det mat i lekstugan.
Hon älskar verkligen att va i lekstugan! Därför känner jag lite att jag måste fixa iordningen den lite mer till sommarn. Vill lägga in ngt golv, måla väggarna, sy nya små gardiner, sätta upp lite fint på väggarna.. Önskar ju även nya möbler... men det är jag det, hon bryr sig nog inte om det..
Får fräscha upp det som finns ist..

Vad ska ni göra idag...?

Jag hinner väl inte med så mkt... ska försöka förbereda kvällsmaten lite oxå innan jag ska hämta Johan från jobbet, sen ska vi plocka upp tjejerna som följer med varsin kompis hem från skolan.

Ikväll blir det nog lugna puckar... Min hals gör ont igen, trök!
Hmm kom precis på att vi har ju snickerskaka kvar i kylen.... mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!