torsdag 15 mars 2012

Rassel rassel, skrammel, plink, plonk

Ja typ så låter det om min cykel.... Den har några år på nacken nu, frågan är om det är värt att rusta upp den lite eller om det kostar lika mycket som att köpa en ny.
Skulle behöva nya däck, nya bromsklossar + vajrar, växlarna e väl lite halvknasiga... 21st så ja det e väl inte så konstigt...

Min cykel köptes för...... håll i er.. 17år sen! Hejjuda mig, nu lät jag väldigt gammal igen :)
Tror jag har för mig att jag fick den av mina föräldrar när jag gick i högstadiet någon gång... så mellan 16-18år gammal e min cykel... Så för den åldern så är den väl ok.

Köpte ju en ny för några år sen, men sålde den lika snabbt... fråga mig inte varför..
Skulle va najs med en ny cykel faktiskt. För jag tror att det som skulle behöva fixas på min cykel kostar nog minst lika mycket som en ny.. Nu funkar den ju ändå, men man ser  värsta prickorna i däcken, bromsklossarna är rätt tunna osv :)


Eller finns där någon händig där ute som vill hjälpa mig rusta upp min cykel lite?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!