onsdag 7 mars 2012

Det väntas tillökning i familjen...

Japp, tyckte att det var dags nu... varför vänta längre egentligen? Lika bra att smida medans järnet är varmt, eller hur är det man brukar säga?
Ser fram emot att bli en till i familjen, har funderat länge på detta nu..
Jag bara hoppas att väntan som blir går snabbt...

Funderat lite på det här med namn... Undra vad man ska ge för namn, något fräsigt lär det ju vara.
Och så måste ju den lilla få något att ha på sig oxå... jag funderar på rosa, det borde ju passa eller vad tror ni?

Här är bilden på vår nya familjemedlem, som kommer vara mig nära all the time!
Hoppas den kommer snabbt, så kul med nya saker!


Känns nästan som om jag är sist med att skaffa mig en sån här Iphone, eller en sån här telefon med touchskärm. Ska iaf bli riktigt najs!
Kommer inom kort få ett nytt mobilnummer oxå.. var tydligen lite krångel att portera mitt gamla, får se hur jag gör med den... Kanske går att ordna ändå..

Drar ett sms till alla i min telefonbok sen så ni får mitt nya nummer!

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!