lördag 17 mars 2012

Kändisbloggar...

Okej då, blir ett inlägg till... Blir lite smått irriterad på vissa kändisbloggare..
Jag följer ju av någon konstig anledning några såna här kändisbloggar...
Kenza, Blondinbella, Kissie och HannaW.
Dom mest jordnära och seriösa är ju självklart Kenza och Blondinbella...
Dom skriver mer vettigt och verkar förnuftiga.

Jag gillar att Blondinbella är sig själv... jag mena, hon är inte en pinnsmal supertränad tjej, hon är en tjej med kurvor, och jagtycker det är bättre för yngre tjejer att se upp till henne än exempelvis Kissie som är extremt smal, och väldigt stor byst. Ser så himla oproportionerligt ut... Typ som en barbiedocka. Inte hälsosamt för fem öre... Nu skrev hon i ngt inägg att hon funderat på att förminska sina bröst, mycket smart val tycker jag.

Kenza verkar oxå väldigt jordnära... men jag förstår inte hur hon kan gå och vinna massa proser för bästa blogg, hon skriver ju knappt om ngt intressant så.. mest bilder på sina outfits...
Hanna W verkar ha kommit ner på jorden en aning hon med. Hon är inte lika provocerande även om hon kan göra en del utspel i sina inlägg. Men hon träffar tydligen ngn kille nu... och ja.. hon är väl inte mer än människa oxå, synd bara att hon måste spela över så mycket... Hon har nog läsare ändå så det räcker..

Vilka bloggar brukar ni läsa?

Jag har ett 30-tal på min blogglista i mina favoriter. Allt från kändisbloggar, till nära vänner och ytligt bekanta, och även såna som jag inte känner alls.. Vissa skulle jag kunna ta bort egentligen, men dom ligger kvar ändå, bara av ren nyfikenhet..
Något jag önskar var mer uppdateringar... vissa e så sega på att skriva.. alla har sina anledningar...
Men jag går in minst 1-2ggr/dag för att kika, blir lika besviken varje gång det står samma sak...
Pik pik till er... kom igen nu!

Ska försöka bli bättre på mer bilder oxå, sagt det länge nu... Men har ju ny mobil nu med bättre kamera, så jag har inga ursäkter..

Sen har jag som vanligt ett dilemma... Hur f-n ska jag göra med mitt hår! Just nu försker jag spara ut, har inte klippt mig sen i somras, dvs det är väldigt slitet just nu.. sen e jag snål så jag lägger inte pengar på o klippa topparna för typ 400kr...

Jag trivdes i min korta frisyr, men då lär man hålla efter oftare och styla varje dag...
Suck... vad tycker ni?

Denna frilla gillade jag massor, men som sagt, styling och klippa oftare var ett måste...


1 kommentar:

  1. Den frisyren du hade på bilden passade du verkligen i. Jätte snyggt!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!