torsdag 8 mars 2012

Fullt ös medvetslös!

Ja det kommer vara nästa veckas status förhoppningsvis!
Skruttan får va hemma imorn me.. Lika bra att låta henne ta det lugnt ordentligt.. är ju ett helt annat tempo på dagis än hemma. Dock ska vi till bibblan imorn med våra polare :)
Det ska bli najs!

Jag håller alla tummar o tår att hon är pigg och förhållandesvis kry på måndag och att hon klarar av en hel dagisvecka, för jag måste verkligen plugga järnet!
Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Får helt enkelt flörta med mina föräldrar.... Plugga måste jag, kan inte hamna mer efter nu... Suck!

Men vad gör man inte för dom små?

Har några måsten imorn oxå. Egentligen har jag även ett prov att göra imorn, men man har till måndag på sig. och jag har inte hunnit repetera någonting ännu, så jag får avvakta till efter helgen. Tur man har deadline lite längre fram...

Imorn måste jag skicka in papper och söka sommarkurserna... är fortfarande fundersam på hur jag egentligen vill göra, men lär skicka in ansökan vilket fall som helst...

Hatar besutsångest...

Ne snart kryper jag till sängs, Agnes sover oroligt, grinar titt som tätt hör jag där uppifrån..
Får väl ta henne bredvid mig.. As usual..

Ne go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!