lördag 17 mars 2012

Långtråkig dag...

Denna dag har vart seg... Började med att jag skulle få lite sovmorgon, men jag är väldigt lättväckt, så jag vaknade först av lillfröken som knölade och då gick jag upp och fixade välling. Johan tog med sig henne ner för att jag skulle försöka somna om... Tror ni det gick, ne knappast! Iofs så sov madame ändå till 7 idag, så det var ju inte så farligt tidigt..

Men vet ni, jag låg kvar och njöt ända till 9, tror jag klockan var... bara få ligga där utan några måsten, gu så skönt! Sen klev jag upp, och vi har inte få något gjort idag alls. Blev en kort sväng till lekparken på sena eftermiddagen.

Sen rulla jag köttbullar o koka potatis och gräddsås till middag. Verkligen lyx sådär på en lördag, eller hur ;)
Nu har vi precis fått kidsen i säng vid 21, alla tre, så dom får gärna sova ngn timme längre imorn tack.
Vi får väl se...

Imorn är det Johans tur att få sovmorgon... Han har tur han som kan sova som en stock...

Ne ska man trycka lite mer lördagsgodis innan man kryper till kojs eller vad säger ni?
Imorn hoppas jag på lite träning, eller åtminstone en promenad runt älven, får se vad vädret tillåter, var ju sånt tråkväder idag!

Har funderat lite mer på den där soppan... jag både vill och vill inte. Behöver ju egentligen inte. Men samtidigt skulle det vara en utmaning för mig... och en veckan kanske man kan härda ut?
Någon mer som e sugen på att pröva?

Ne hade inte så mycket spännande att skriva om idag, tråkigt.. men alla dagar kan inte va roliga jämt!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!