fredag 2 mars 2012

Fucking jävla magsjuka!

Ja, igår var det dags igen då.... Min andra omgång magsjuka på typ 3-4 månader... Men hellre jag än Lillfröken.
Efter min matkoma igår la jag mig i sängen för o kika på tv, började må fruktansvärt illa..
Uppblåst mage, frös och kallsvettades... Anade ugglor i mossen...
Men försökte ignorera och inbilla mig att det var ngt annat.

Testade att gå ut, ta en nypa luft, lite vatten... Sen vid 22 var det kört...
Höll på till 5.30 imorse. Fattar inte varför man alltid får magsjuka nattetid, så man är helt död efteråt... Kan ngn förklara det för mig?

Nu ber jag till gudarna att dom andra i familjen klarar sig!

Bad gubben åka ner till Ica och köpa proviva nypon åt mig, milt och bra för magen... Har bara fått i mig lite vatten än så länge, så huvudvärken gör en lång visit. För och inte tala om ryggen....

Ne det här blev ju ett mindre trevligt inlägg, men vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!