måndag 5 mars 2012

Välkommen du härliga Måndag!!

Eller vad tycker ni? är måndag en härlig dag? Oftast inte, men nu e jag less på allt vad sjukdomar heter. Nu vill jag att familjen ska hålla sig frisk så jag kan koncentrera mig på skolan!
Har vart lite dåligt med det de senaste två veckorna... Och träningen har oxå blivit lidande, jag hinner bara inte, och orkar inte stressa och prioritera heller...

Sorry Sofia, jag hoppas kunna komma igång igen såsmåningom... Men jag måste fixa skolan oxå...
fast det är väl en dum ursäkt egentligen, träningen, man e ju bara borta 1½tim på kvällen egentligen..

Idag blev jag glad när jag gick in på bloggen, två kommentarer! En lite oväntat, tack Linda, du förgyllde min dag!
Annika, You rock! Uppdatera din blogg oftare så man har ngt nytt o läsa ;)
Igår hade min blogg 99st sidvisningar, det trappas upp och jag tycker det är skitkul att ni läser!
Nu ska jag bara få er att kommentera mera oxå, för det är ju skoj och höra vad ni tycker och tänker!

Har iaf fått iväg ungarna till skola och dagis, satt mig med böckerna nu och idag är det programhantering för hela slanten, måste komma ikapp, har prov på fredag, huvvaligen!
Bara jag blir godkänd!
Det är ju så "svårt", speciellt när man tycker det är ointressant och man har noll motivation till kursen.
Jag valde den för jag trodde den hade ett roligare innehåll... Bit ihop, le och va glad!

ne nu jäklar ska jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!