torsdag 1 mars 2012

MaaaatKåååma!

Har nyss käkat middag, kasslergratäng med ris! Bahhh proppmätt! Men gott var det.
Har nyss fått ett nytt recept på ngn kycklinggryta som jag bara måste testa, hoppas det e gott!
Kul med lite nya maträtter!

Nu kikar alla barn + det vuxna barnet på barnprogram :) Själv sitter jag här och tar det lugnt.
Funderar massor över hur jag ska göra till sommarn... Vill ju som sagt helst inte tillbaka till jobbet...
Eller jobba kan jag gärna, men inte där...

Kikar efter sommarkurser, men komvuxkurser e nog dödsdömt verkar det som...
Skulle hittat något på högskolan eller något universitet, någon sommarkurs på distans skulle va nice!
Inte helt fel heller med lite högskolepoäng, ser fint ut på papper sen när man ska söka jobb.

Åh jag längtar verkligen efter ett nytt jobb!

Hoppas på lika fint väder imorn, på radion idag sa dom att det skulle bli minusgrader hela helgen, tror vi på det? Hoppas verkligen inte!
Fick förfrågan om att leka m en kompis til Agnes imorn, alltså träffa en vän till mig som har en pojk i samma ålder som Agnes. Och det vill vi ju gärna! Ska ta och ringa henne lite senare.

Bjussar på en till bild på min söta skruttunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!