onsdag 14 mars 2012

Sommarens semester...

Jag har ju nu bestämt mig för att jobba på mitt ord. arbete. Var in idag och babblade en snabbis m chefen..
Om jag får som jag önskar så kommer det bli en 6v lång semester, varav 3v tillsammans med Johan och alla kids. Kommer bli underbart! Längtar redan!

Sitter just nu och kikar lite på vad man ska kunna tänkas hitta på... Dock är ju vår ekonomi väldigt begränsad, så mina önskningar om utflykter får nog läggas åt sidan...

Vi har ju flera somrar pratat om Ölands djurpark, men det kostar skjortan! 2dgr entré 1800kr för familjen, sen får man räkna minst 4000kr för boende, sen fickpengar för mat och andra nöjen... Så ja...

Kollade även in Skara sommarland... Men vi har ju även leksand sommarland som vi kan göra en dagsutflykt till... ja vi får väl se vad vi kan tänkas hitta på...
Vi skulle lika väl kunna vara ute i stugan och bara vara... men då finns väl en risk för rastlösa barn...

Det tål att funderas på..

Vad har ni för planer i sommar?

1 kommentar:

  1. Trist när man blir så begränsad pga ekonomin, men man får helt enkelt göra det bästa av situationen.
    Hoppas ni kommer iväg på någon/några billigare utflykter.

    Ölands Djurpark var vi ju på i somras med mor och far som bjöd oss alla :) barn med familjer, kanon mysig och härlig dag! :)
    Få bli fler somrar, men eftersom vi var där i år tror jag vi skippar det och kanske åker till Lådbilslandet eller Vimmerby i år :)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!