torsdag 15 mars 2012

Vad har jag gett mig in på??

Igår sa jag, -ok vi kör på det!
Hjälp, ångesten kommer krypandes... Jag har ju fortfarande träningvärk sen iförrgår...
Hur ska jag orka? Det kommer sluta med att jag sätter mig på sidan och flåsar och stirrar på de andra...

Sofia som jag ska gå med, har vart sugen på det passet ett tag nu... Så nu får vi se vad hon tycker, hon är ju lite mer hurtig och tränad än mig, så hon pallar nog :)

Nu undrar ni nog vad för pass vi ska gå på ikväll....

Intervall Flex
tufft kombipass för kondition, styrka och rörlighet


Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet.
Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.

IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning.



Se en film om passet nedan




http://web.friskissvettis.se/id___7522.aspx

1 kommentar:

  1. Filmen var ju spännande! ska bli skönt att komma ut från den här sjukstugan iaf. Syns ikväll!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!