söndag 18 mars 2012

Dålig karaktär...

Japp, kom iväg på ett träningpass idag oxå, 3dgr denna vecka, duktiga jag! Eller duktiga vi, Sofia eller hur! Men som ni alla vet har jag en eller ja kanske flera svagheter, men främst en... SÖTSAKER!
Så vad e det första jag gör efter träningen... Mmmm godis va gott! behöver jag säga mer?
Men samvetet är inte fullt så dåligt nr jag ändå vart och tränat i 75min iaf..
PLUS 1½tim promenad i förmiddags! Så det så!

Nu ligger jag redan till sängs, kroppen är mör...
Men imorn är en ny dag och då tar vi nya tag med studierna!

Har förresten sökt ett jobb idag, bara sådär dök det upp framför mina ögon! Bara håla tummarna, eller både och... vill ju inte jobba hela sommarn ... :(

Ne lite tv o surf, sen sova!

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!