måndag 19 mars 2012

Inte helt 100..

ne fy, natten var inge skoj alls med halsont, och inga halstabletter hemma... Barnet sov ju hyfsat bra, så kan man inte sova för man har ont i halsen istället, typiskt! Vart lite hängig hela dan idag oxå, så man har inte fått speciellt mkt skolarbete gjort. Har plockat och donat lite istället och hämtade hem skuttan tidigare. hoppas jag känner mig piggare imorn så jag orkar läsa...

Fröken Fräken springer o drar i lådorna i köket, hon vet vart grejorna finns den lilla damen... Tur man har skohorn att "låsa" med :)

Ingen lust till något alls idag, håller på och förebereder kvällen middag, klyftpotatis och kyckling..
Åkte upp till tippen och skulle tömma släpet innan jag hämtade barnet, men det blåste och någon konstig snö vräkte ner, gick bara inte att hålla på o tömma, så jag gav upp och for till dagis..

Nu sitter jag bara och väntar på att Johan ska komma hem... Inge roligt att inte va helt kry.. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!