lördag 3 mars 2012

God Morgon!

Ja, det var faktiskt en god morgon idag, vaknade och kände mig utvilad, trots oron att ha smittat någon annan i familjen, men det verkar som om dom har klarat sig trots allt.
Var mest orolig för lilltösen såklart.. För hon knöla och gnällde så mycket igår kväll när hon låg och sov..

Men hon vaknade pigg och glad imorse vid 7 tiden, lite välling och mys i sängen sen gick vi ner till syrrorna som kikade på tv...
Agnes var på lite bushumör såhär tidigt, sötaste!


Älskade unge!
Fattar inte hur mycket man kan älska sitt barn, helt otroligt vilka känslor!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. De stora tjejerna ska åka iväg en sväng med sin farmor, och göra vad, det vet jag inte.. Vi andra... ja Gå ut i solen är ett måste iaf.
Kanske man skulle få lite nytta gjord... Rensa garaget, eller fixa ngt i trädgården...
Man får ju såna vårkänslor när det är sånt här väder!

Igår jag jag till sängs mesta delen av dagen, var så matt och slut efter går nattens magsjuka..
Men idag vaknade jag faktiskt hyfsat pigg, bara jag får i mig lite att äta så e jag nog i form igen.
Igår var det tacos beställs av kidsen, jag fick typ inte i mig något alls...
Ska glutta i kylen och hoppas det finns lite rester kvar som kan bli lunch idag.

Vad ska ni andra göra en så fin dag som idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!