tisdag 20 mars 2012

Ska man skratta eller gråta?

Ja, man har liksom slutat blivit förvånad hur folk kan bete sig ibland... orka liksom.... Jaja, vad är väl en bal på slottet... Orkar inte bry mig längre, men har fortfarande svårt att förstå ibland..

Idag efter jag hämtat tösen åkte vi på lite minishopping till kupolen, hittade en sån söt mössa till Agnes, men det var tyvärr för liten storlek, får se om vi tar oss till Falun imorn istälet och kollar om den finns där.
Kolla va frän!

Hon fick en annan mössa som vi hitta på rean, 20kr, som hittat. Sen hitta jag ett par söta mörkbruna byxor till henne oxå för 49kr. Hur bra som helst ju!
Tanken var att jag själv skulle hittat träningskläder och ett par nya träningsskor, men får ta det när jag är utan tösen, så man kan pröva i lugn o ro... Lämnar man in sina gamla skor på Stadium så får mann 100kr rabatt! Så då kan man ju passa  på!

Mer då idag, ne inte så mkt, pluggat på så nu ligger jag en bra bit före, bra det utifall att man blir sjuk..

Har inte så mkt mer spännande o berätta idag...

Tjing!

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!